۲ پاسخ

تو یه لیوان یکبار مصرف بشاش خواهر 😂
بعد کیت بزار
نه اینکه یه لیوان بشاشی 😂😂
بعد کیت بزاری

با شوخی گفتم عزیزم ناراحت نشی😘

باید تو لیوان یه بار مصرف جیش کنی بعد اون کیتو تا جایی ک خط داره یه چند ثانیه نگه داری تو جیش

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری