بستگی به سیکلت داره بروشور رو بخون مثلا برای سیکل ۲۸روزه از روز ۱۱پریود باید شروع کنی به زدن روزی یه دونه من خودم ظهرا ساعت یک استفاده میکنم هر روز دوتا خط شد مثبته اون روز تخمک گذاریته
صبح ناشتا نباید بزنی
فردا بعدازظهر کیتو تا زیر اون خطش بزار تو ادرار یکم نگهدار بعد بزار بمونه خشک بشه .اگه دوتا خط،یک رنگ بود ینی تخمک گذاریته اگه یکیش هاله داشت و کمرنگ بود نزدیکه
هر روز ساعت ۱۲ ظهر بزن
بچسبون رو برگه تاریخ سیکلتم جلوش بنویس
ی شب در میون اقدام کن تا دوتا خطر پر رنگ شده وقتی گ دوتاش پر رنگ شد ۳ شب پشت سر هم اقدام کن
بعدش دوباره شروع میکنه ب کمرنگ شدن اون موقع باز ی شب در میون اقدام کن
عزیزم کیت رو تا خط max که علامت گذاشته توی ادرار بزار چند ثانیه صبر کن بعد خط میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.