ن تکرار نمیخواد ی باره ۸هفته سونو میری قلبشو میبینن و دیگه ام تکرار نمیکنن این عددو
مال من از اینم کمتر بود تکرار ندادن
نه عزیزم نیازی ب تکرار نیست مبارکت باشه ولی باید بعد از سونو تشکیل قلب باز تکرار کنی ک دکتر محاسبه کنه ببینه دقیقا چند هفته هستی
نه اوکیه
اره تکرار کنی خیال خودتم راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.