مامانا جنسیتی که توی سونو ۱۵-۱۴ هفتگی بگن چقدر درسته؟

۹ پاسخ

منو انتی و 14 هفته گفتن دختره
هفته دیگه آنومالی دارم میام میگم.. ولی مطمنم دختره

۹۰ در صد

برای من درست نبود

صد درصد

حدس میزنن بعضیا درست هست بعضیا نا آخه هنوز جنین خیلی ریزه

من ۱۳هفته درست گفت

اره عزیزم

معمولا آره ولی بازم هنوز خیلیی کوچیکه ممکنه اشتباه بگن

واسه من که ۱۴هفته و ۳ روز درست بود

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته پسر 🥹😍 مامان پسته پسر 🥹😍 هفته بیست‌ونهم بارداری