۶ پاسخ

نه دیگه ۱۸ هفته جنسیت قطعی رو میگن

بعد از انومالی کی باید بریم سونو دیگه؟؟

اره گلم صددرصده

نه دقیقن درسته

درسته

نه دقیقأ درستههههه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیما مامان نیما روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری