دقیقش تو 15 هفتس
من ۱۳هفتگی گفتن پسرههه درست بود
من ۱۲ هفتع ان تی ی جای معروف رفتم قطعی گف پسر. ۱۴ هفته رفتم سونو معمولی گفت دختر ،، ک انومالی باز رفتم پیش همون دکتر ان تیم ک پسر بود. بستگی ب دکتر و دستگاهی ک استفاذع میکنه چون۱۴ هفتع دیگ مشخصه
من تو سه ماهگی گفتن دختره تو چهار ماهگی گفتن پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.