فکر 💡 کنم اقتضای سنشونه چون پسر 👦🏻 منم همینجوریاست
پسر منم بزرگ کوچیک نداره ب همه میزنه گوشی پرت میکنه
پسر منم همینجوریه همه چیو پرت میکنه
من دوساعت پیش بچم یک گازی ازمرفت باور کن هنوز جای گاز کا گرفته میسوزه ودردم میکنه
وای دختر منم همینه البته خودم میزنه
ایده مامان ایهان از نگاه به روانشناس کودکه
دستشو میگیری نه عصبانی و نه خنده. فقط جدی و باملایمت و لبخند کم و آرامش کلام میگی ناحق نداریم بادست امون ب بقیه آسیب بزنیم
مال سنشه. مایمم دعواش میکنیم ک بفهجه،ولی دعوا رو جدی نمیگیره میخنده. یکمم بانرمی حرف میزنیم موقتا ول میکنه. تازه پسرم ارومه مثلا
بچه منم اینجوریه..تو پارک سنگ پرت مبکنه سمت بچها😭😭
واااای دختر منم هرکی ببینه فقط گاز میگیره و چنگ میزنه خیییییلی بدها. تمام دستم زخم شده 😭😭
فکرمیکنم فقط باید دستشو بگیرین و بگید ما کسی رو نمیزنیم. بدون اینکه عصبی یا لبخند بزنید . فقط جدی بهش بگید
پسر منم همینطوریه...یهو میگه "پرتااااب" هرچی دستشه پرت میکنه،اصلا این اخلاقو نداشت
دختر منم اینجوریه 😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.