بنده دارم می …..رینم بخودم😫
خواهرم سال گذشته سزارین کرد واقعا براش خیلی عالی گذشت بخیه ها جذبی بود.خلاصه عمل دیگه برای بلندشدن یخورده سخت هست ولی اصلا اونجور ک میگن نیست.خیلی هم عالی بعد رفتن بیهوشی بلندشد به بچه رسیدگی کرد
اره من ی سقط 6 هفته ای داشتم از درد کلافه شدم طبیعی درتوانم نیست.حتما سزارین میشم.چون نزدیک زایمان طبیعی دردها خیلی زیاد و روی مغز میره
برا ما ک مامان دومی هستیم خیلی سخت تره هم ی بار تجربه شده هم باید از بچمو دل بکنیم بریم خیلی بخاطر دخترم گریه میکنم انشالله سالم برگردم پیشش
منم همینطور
انشاالله همه مون بخیر و خوشی زایمان کنیم
من ک لحظه شماری میکنم اونروز قشنگگگگگگ برسه تا صحیح و سالم بچمو بدن بغلم بیام خونمون🫠۹ماه سختی کشیدیم۲۴ساعت ک چیزی نیس در مقابلش فدای یه تار موش
من ازاولش از زایمان میترسیدم.کلا از عمل واتاق عمل میترسم چون تا حالا اتاق عمل نرفتم ولی باید بهش فکر نکرد ویهو باهاش مواجه شد چون درهرصورت باید زایمان کنیم
هفته ۳۰ به بعد تازه شروع میشه 😅
دقیقا منم این حس هارو دارم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.