۱ پاسخ

من اندازه یک ماه کپسول شیرافزا خوردم راضی بودم لیدی میل مگه برا وزن گیری بچه نیست؟ من از ۸ ماهگی چون وزن بچه کم بود دکتر لیدی میل نوشت

سوال های مرتبط