واسه بچه هاتون دوچرخه گرفتین یا سه چرخه؟؟

۱۱ پاسخ

هم سه چرخه داره هم دوچرخه ولی دوچرخشو فعلا گذاشتم انباری

دوچرخه گرفتم

دوچرخه خریدم.

سه چرخه خریدم

۳ چرخه که الان هدایتش دسته منه
بزرگتر سه خودش

هیچکروم

دوچرخه سایز ۱۲ تازه گرفتیم

پارسال سه چرخه امسال دوچرخه

عزیزم ۳چرخه اصلا پاشون نمیرسه دوچرخه سایز ۱۲بگیر فک کنم اندازه بشه منم برا اول تابستون میگیرم کمکی هم داره بچه نمیوفته

سه چرخه. تازه همونم پاش نمیرسه. پشتش دسته هدایت داره خودم راش میبرم

من سه چرخه

سوال های مرتبط