خودت زیره سیاه بخور بعد هروعده خیلی عالیه
غذاتو رعایت کن چیزای سردی و نفاخ و سرخ کردنی و سوپر مارکتی نخور مخصوصا کاکائو
داروشو عوض کن یه چیز دیگه امتحان کن
پدیاپست کولیک
کولیکیز
کولیف
اینا بهتره گریپه
گریپ رو پسر من اصن تاثیر نداشت
خودت مهر پنبه بخور،به بچت هم یه قاشق عرق نعنا با یکم آب جوشیده سرد شده با یه تیکه نبات ساده،مخلوط کن بدش بخوره،منم پسرم همینجوری بود الان خیلی بهتر شده،بندازش روی دوشت آروم بزن پشت کمرش تا بادش خالی شه
گریپ میکسچر نده اصلا نده چون رفلاکس شدید میاره بچه اذیت میشه
فقط اینفاکول بده اگر واقعا میخای بچه ات اذیت نشه
کمی بهش نبات داغ درست کنم توش چند قطره عرق نعنا بریز بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.