خانما اینجا نوشته ۱۸ ماهگی یکشنبه ها؟

تصویر
۶ پاسخ

اکثرا یکشنبه ها و سه شنبه ها میزنن قبل ۱۰هم میگن بیارین بچه رو

اره

برا ماهم یکشنبه و چهارشنبه میزنن

واس ما گف هروقت بیاری میزنم فرقی نمیکنه

مال ما روز زوج بود

خوب بمون یکشنبه من شنبه رفتم گفتن برو یکشنبه بیا

واضح نیست. نمی تونید زنگ بزنید سوال کنید که چه روزی تزریق دارن. چون معمولا فقط یه روز در هفته تزریق می کنن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی