اکثرا یکشنبه ها و سه شنبه ها میزنن قبل ۱۰هم میگن بیارین بچه رو
اره
برا ماهم یکشنبه و چهارشنبه میزنن
واس ما گف هروقت بیاری میزنم فرقی نمیکنه
مال ما روز زوج بود
خوب بمون یکشنبه من شنبه رفتم گفتن برو یکشنبه بیا
واضح نیست. نمی تونید زنگ بزنید سوال کنید که چه روزی تزریق دارن. چون معمولا فقط یه روز در هفته تزریق می کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.