دختر من واکسن ۶ماهگیش این جوری شد موند ۱۸ماهگی که بردم بزنم گفتم این جوری سفت شده مونده گفت بعضی از بچه ها حساسیت میدن میمونه ۱۸ ماهگیشم کمی مونده ولی هر وقت میبرم حموم ماساژ میدم یکم کم شده
همونجور میشه واسه دختر منم قرمز شد و قلمبه هیچی نزاشتم دوسه روزه کوچیک شدو از بین رفت
روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم نذاشتین؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.