۳ پاسخ

حتما برو سونو بده منم داشتم با علائم پریود و تیر کشیده داشتم فکر میکردم طبیعبه البته مال من بیشتر موقع ورزش و ایستادن میومد بالا اندازه تخم مرغ سونو دادم گفتم آندومتریوزه جدار شکم ان شالله برا تو نباشه

درد اینا هم داری؟ مث درد پریود یا سوزش تیر کشیدین؟

حتمااا برو دکتررر زنان چکاپ وسنو

سوال های مرتبط