۷ پاسخ

الگو اینو داری عزیزم
یا خودت چشمی برش میزنی؟

اگر خودت بدوزی ارزش داره دستتو کم میگیره ولی بدی بدوزن باز کمتر تز این نمیشه

قشنگع

آرع مگه پارچش چند میشه من همیشه این طرح هارو خودم واسه دخترم میدوزم

اره خودت بدوز عزیزم کلاهش میتونی بدوزی؟

خیلی قشنگه 😍

چه گرون

سوال های مرتبط

مامان نیوان مامان نیوان ۱۴ ماهگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی