#شیرخشک #پوشک #رفلاکس #نوزاد #یکسالگی

تصویر
۳ پاسخ

اگه بشکنه ی ثانیم ساکت نمیشه از دردش

میخوای دکتر ببر ولی بینی بچه ها نمیشکنه ینی هنوز استخون وغضروف های بینی نرمه قابل شکستن نیس ولی خب احتمال ضرب دیدنش هس اگ زیاد نیس جای نگرانی ندارع

عکسشو‌بزار

سوال های مرتبط

مامان نیوان مامان نیوان ۱۳ ماهگی