۹ پاسخ

طفل معصوم
کله به این گردی و خوشگلی چرا عیب میزاری رو یچت به مرور خودش خوشگل تر هم میشه

برو بابا رو بچه به این خوشگلی عیب بزاری با چوب میام سراغتا😂
برا خواهرزادم از پشت یجوری بلند بود که نگم الان قشنگ موهم در آورده اونم رفته سر گرد و قشنگی داره
عزیزم الکی خودتو نگران نکن🥰

پسر من کله قندیه😂

من شنیدم چون سر بچه نرم بهتره ازاین بالشتک های فرم دهی بزارین

راست
چپ
صاف
باید مرتب بچرخونیش

فرم سرش که خیلی خوبه،اما وقتی خوابه ثابت نباشه،مثلا اگه ۴۵ دقیقه میخوابه تقسیم کن تو سه حالت بچرخون.

خوبه که گرد تر از این؟

عیب رو بچت نزار کجاش شبیه خر بزس خانم
ی جا سرش سابت نزار ی بار از از سنت چپ بزار ی بار راست تاق باز

فک کنم فرمش خود بخود درست میشه

سوال های مرتبط

مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی