خانما چه قرصی واسه معده دردم بخورم خوب شه

۵ پاسخ

قرص نخور ضرر داره شربت آدی ژل برای بارداریه که دردو خوب میکنه

دکتربهم قرص پنتوپرازول۴۰داده نیمساعت قبل صبحانه یه دونه هم نیمساعت قبل ازشام میخورم...دائم تهوع داشتم واسیدمعدم زیادبود ولی خداروشکرخیلی بهترشدم...خیلی قرص خوبیه.

فاموتیدین و امپرازول

فاموتیدین خوبه
ولی به دکترت بگو شربت میده بهت

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی