قرص نخور ضرر داره شربت آدی ژل برای بارداریه که دردو خوب میکنه
دکتربهم قرص پنتوپرازول۴۰داده نیمساعت قبل صبحانه یه دونه هم نیمساعت قبل ازشام میخورم...دائم تهوع داشتم واسیدمعدم زیادبود ولی خداروشکرخیلی بهترشدم...خیلی قرص خوبیه.
فاموتیدین و امپرازول
فاموتیدین خوبه
ولی به دکترت بگو شربت میده بهت
فاموتیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.