اگه شیر خودتو میدی کلسیم استفاده کن از کمبود کلسیم هم میشه
عزیزم کمرا رو با قرص کمر و ژلاتین و تخم مرغ محلی بچسیون چسب کمر هم بزن ان شاالله که خوب بشی
من همین بودم از چت جی پی تی ورزش گرفتم خیلی بهتر شدم
من که سزارین کردم یک ماه کمرم اینجوری بود الان زده ب پام از پام تیرمیکشه تا کمرم امپول بی حسی بم زدن ولی طبق گفته بقیه میگن عصب سیاتیکه🥲باید ام ار ای بدم
سزارین شدی؟؟اگه اره برا همینه دیگه خوبم نمیشی🥴
منم همینم
منم همینم خواهر....من سزارین بودم
منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.