منکه دکتر داد به بچم ندادم بهش گفتم معدش اذیت میشه
با ی قاشق غذا خوری آب جوشیده سرد شده حل میکنم با قاشق میدم. نیم ساعت قبل و بعدش چیزی نخوره
این واسه آدم بزرگها هم سخته، مخم تاب برداشت
با یک قاشق غذا خوری آب ولرم قاطی میکنم ومیدم اوایل خوب میخورد بچه ام الانه هرکاری میکنم نمیخوره میریزه بیرون
دکتر گفت با شیر قاطی کنم بدم نخورد
من تو ده سی سی ازشیر خودم حل میکنم صب ناشتا میدم
من دوقاشق آب جوش میریزم و این پودرو هم میزنم بد میدم با قطره چکان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.