۸ پاسخ

این سوالی نیست که اینجا بپرسی. مدت دستگاه بودن و نوع شیر خشک و مقدارش رو فقط و فقط پزشک متخصص نوزادان باید بگه

دکتر به پسر من قطره شیر خشت داد . خودمم عرق کاسنی و شاتره میخوردم زود ب زود شیر میدادم . با گل سرخ هم حمومش میزدم ی روز درمیون

دستگاه هم هر یکساعت داخل دستگاه 1ساعت بیرون تا زود خوب بشه خودت هم خنکی بخورشیر خشت ترنجبین تاشیرت خنک باشه تند تند هم شیرش بده هر دو ساعتش

توی دستگاه باید همش باشه فقط هر دو ساعت بیارش شیرش بده یه نیم ساعت اینا باز دوباره بزارش داخل دستگاه
عرق کاسنی و اینا هم خودت باید بخوری به بچه فقط زیاد شیر بده که زردیش زود دفع بشه
دکتر به پسر من یه قرص داد به اسم فنوباربیتال فقط باید خود دکتر تجویز کنه دوزشو و مقدار مصرفشو چون خیلی قویه سر خود نباید بدی ولی سریع زردی رو برطرف میکنه

دکترش گفت روزی ۲ ۳ ساعت بزارم ینی دائم بزارم داخل بعد دوساعتی یکبار بیارم بیرون واسه شیر دادن اینا ؟

میگن ببلاک با بدن هر بچه ای سازگار هست

با عرق کاسنی روزی چند بار با پنبه صورت و کف پاشو ماساژ بده

روزی دو سه ساعت کمه باید هر دو ساعت یه ربع بیست دقیقه بیاریش بیرون

سوال های مرتبط