ی مرطوب کننده خوب برا صورت نی نی معرفی ‌کنید❤️

۱۴ پاسخ

اِلوینا

ضدآفتاب هم میزنید یانه

اتوپیکس ایروکس

فیروزه
برتی پسر من عالی بوده

ثمین
از وکتر پرسیدم
راضیم

ایروکس

من ماتیلدا میزنم خیلی راضی ام. بوش هم خیلیییی خوبه هرکی بچمو بغل میکنه میگه چقدر بوی گل میده واقعا بوی این کرم محشره

من یه ساله دارم از مرطوب کننده فیروز استفاده میکنم راضیم خیلی عالیه

ایروکس میزنم

ماتیلدا

من ثمین‌میزنم ولی پسر من اگزما داشت دکتر داد اما راضیپ

ثمین

من چیکو میزنم خیلی خوبه
خیلی هم چرب و چیل نیست که صورت رو برق بندازه راضی ام
حجمش هم خوبه ۱۱ ماهه دارم استفاده میکنم هنوز کلی دیگه مونده

ایروکس

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی