فیروز
ثمین
من تا حالا چیزی نزدم به صورتش نیاز نداره بچه
من نمیزنم هیچ کرمی مگه باید زد؟؟؟
فقط برا تابستون میخام ی ضدآفتاب بگیرم
اگزاسین چون بکم قرمز میشه و حالت پوست پوست
مارک پینو
درمالوگ میزنم
من ایروکس میزنمولی نه هر روز
ثمین
بیبی فرست
فیروز
بیبی فرست
اتوپیکس
ماتیلدا.
بیبی فرست
مگه باید بزنیم؟
ماتیلدا
ماستلا
فیروز
جانسون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.