سلام خانوما مشهدی اب شماهم قطع

۱۱ پاسخ

نه قط نمیشه

فشار اب عزیزم کمه طبقه سومیم اصلا اب بالا نمیاد پمپ رو روشن میکنم

ن خداروشکر

بله از صب تا شب قطعه

ن عزیزم

خیر...

نه عزیزم

نه عزیزم

نه کدوم طرفین

نه،،،،

نه....

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۴ سالگی