۶ پاسخ

این پاراکید

تصویر

من حوله خیس می کنم میذارم یخچال پنج دقیقه به صورت غیر مستقیم از روی شلوار میذارم روی جای واکسن

البته دکترش گفت اینجوری بذار
هم برا جلوگیری از ورم و سفتی واکسن خوبه هم خنکش نگه میداره

این پاراکید نیست . پاهاشو با قنداق ببند چون تکون که میخوره دردشون میگیره اینجوری آروم تر میشه .
استامینوفن هم تا ۴ بار ۴ ساعتی یکبار بدش .بعد از اون اگر تب داشت ۶ ساعتی یکبار بدش. اگر تب نداشت نیازی نیست بدی

کمپرس آب سرد رو بذار روی پاهاش. روز اول هر ۴ ساعت قطره استامینوفن دوبرابر وزنش بده روز دوم هر شش ساعت و روز سوم هر هشت ساعت. پاهاش رو هم ببند که حرکت نکنه درد بگیره. مواظب باش تب نکنه

پایین تنه شو قنداق کن

پسر منم امروز واکسن2ماهگی زد امروز خیلی نق نقو شده همش میخاد گریه کنه،والا بهداشت گفت قبل واکسنباید استا بدی بعداز واکسن 4ساعت یبار باید بدی،اصلا راجع به کمپرس چیزی نگفت

سوال های مرتبط