من اصلا کمپرس نذاشتم
دکتر گفت نمیخواد
دختر منم اینجور بود پاهاشو ببند ک پاشو جمع نکنه دردش بگیره قطره هم هر چهار ساعت پاراکید بده بخوره به جای کمپرس یخ آب بریز توی پلاستیک فریزری یخ بزنه بعد بزار توی حوله بزار روی پاهاش اینجور بهتره
طبیعیه ببین با تی وی سرگرم نمیشه منم تو همین وضعم
جای واکسنش استامینوفن بزن من تجربش کردم خیلی بود واستامینوفن هر چهار ساعت بده
قنداقش کن که پاهاشو خیلی تکون نده
تا6ساعت اول کمپرس سرد بزار بعدش کمپرس گرم
استامینوفن هم امروز هر4ساعت یکبار بده
فردا هر6ساعت
دختر منم همونجوری بود من ک قنداقش کردم آروم شد و خوابید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.