۵ پاسخ

بفرست جایی که از همه نظر خوبه میره دوست جدید پیدا میکنه اوکی میشه

ببرش همون هندویان
من معلمم و اینجوری نیست که معلم خوبا برن هندویان همه جور معلمی داره این مدرسه های هندویان تو بیشتر منطقه های قم مدرسه زده و نوسازه اکثرش و این مزیت بزرگشه

عزیزم من خودم معلم هستم در قم به نظر من مدرسه شهید هندویان خیلی خوبه

بنظرم بذارش مدرسه جدید چون اینجوری که معلومه از مدرسه قبلی خیلی راضی نیستی اگر یه سال دیگه همین مدرسه بره ناراحتیش برای شما بیشتره. برای دوست هم خودت بهش کمک کن یا باهاش صحبت کن تا بتونه دوست دوست جدید پیدا کنه

خب دین و ایمونشون جدا نیست ازما؟؟مثل به بچه بگن اسم بت هارو حفظ کنه🤣🤣یا این جور چیزل؟؟

سوال های مرتبط