زایمان کردم ۴کیلویی ولی جری خوردم که بماند یادگاری

۹ پاسخ

😂😂😂شعر زیبایی بودد مبارکککههه
ان شاءلله بزودی روزیه ما هم میرسه🤪

قدمش مبااارکههه....خداکمکت کنه

الهی بسلامتی😍
تورو خدا به منم‌بگو چیکار کنم
من فقط افتادم این‌گوشه نه ورزشی نه پیاده روی نه غذا میخورم
مثل جنازه اینجا پهن شدم😔

ماشاللع سنوی ۳۳یا ۳۴هفته بچه چن کیلو بود؟

خدا قوت پهلووون ماشاالله تنش سلامت و مبارکت باشه

مگه ۴ کیلو سزارین نمیشه؟
خوراکتون چه جوری بود وزن بچه بالا رفت؟ مکمل هم می خوردید؟
من همش نگرانم‌ وزنش زیاد شه و زایمان سخت

الهی بگردم😂 سرت سلامت...دمت گرم پهلوان😍🥰

باحال گفتی😂😂😂

ماشاالله به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی