۱۰ پاسخ

احتمالا به چیزی حساسیت داشته گرمونه چی خورده؟پسر من کره بادوم زمینی خورده بود اینجوری شده بود

اگه بسوزه این شکلی نمیشه حس میکنم عفونتی قارچی باشه
ببر دکتر تاخیالت راحت شه

این قارچه، کلوتریمازول با زینک اکساید ترکیب کن بزن

دیر پی پی شستن...
یا همون جیش زیاد بمونه تو پوشکش میسوزه ...یا حساسیت ب پوشک جدید

کلیترومازول بزن هرچند اگر قارچ باشه خدایی نکرده باید بپرسی از داروخانه

زرده مقعدش؟من فکر میکنم عفونت کرده یکم یا خیلی ملتهبه

دندون درآوردن
جیش اسیدی
پی پی اسیدی
گرما این بیچاره ها پوشک هستن لای پا عرق میکنه
اصلا چیزی نیست که نگرانت کنه
زینک بزن
بعد هر بار پی پی جیش بشورش
پسر منم همینطور چندماه

دیربه دیر عوضش میکنی؟؟

گرمی خورده حساسیت داده....سودوکرم اگه داری بزن وگرنه پماد سوختگی پر کن

قارچه. کلوتریمازول با ان ان قاطی کن بزن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی