من از شیش ماه پیش دورشم که از پوشک بگیرم ولی قبول نمیکنهحرفم نمیزنه که بفهمه الان دو سال و نیمشه
پسرمن خودش گفت پوشک نبند اذیت میکنه چون کاملم صحبت میکنه قشنگ متوجه میشه توضیح دادم براش دیگه قشنگ گفت...
پسرم نمیذاشت دیگه پوشکش کنم،خودش میومد میگفت جیش دارم،منم دیدم آمادست استارتو زدم
عزیزم الان زوده
اول از شیر باید بگیریش بعدش از ۳۰ ماهگی کم کم روز بازش بزار هر نیم ساعت ببرش دسشویی یا ازش سوال کن جیش داره ،بعدش شبا ببندش
کمکم که روز یاد گرفت شب هم قبل خواب ببرش دسشویی که تا ۳ سالگی دیگه شب هم از پوشک بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.