۱ پاسخ

من اولش چند بار گفتم تو خونه نباید جیش کنی ها باید توی سرویس جیش کنی همش توضیح میدادم بعدا یاد گرفت هرموقع میبردم پوشک عوض کنه اونم تکرار میکرد تو خونه جیش نههههه بعد یکمی زور میزد تو سرویس یه کوچولو جیش میکرد روز ها هم پوشکش رو در می‌آورد بدش میومد دیگه گفتم بگیرمش دو روز نکشید یادگرفت خیلی خیلی راحت تر از چیزی بود که فکرشو میکردم
روز اول تند تند میبردم همش می‌پرسیدم جیش داری یا نه اون چیزی نمی‌گفت ولی خودم زود ب زود میبردم تشویقش میکردم روز دومم خودم بردمش بهش همش توضیح میدادم که جیش داشتی بگو‌ تو خونه نه ولی یبار نبردم ببینم میگه یا نه دیدم نگفت منم خیلی جدی باهاش حرف زدم دعواش نکردم ولی جدی گفتم مگه نگفتم تو خونه نباید جیش کنیم باید بهم میگفتی بریم سرویس ازین به بعد بگو باشه؟اونم‌گف باشه بعد اون گفتش کلا

سوال های مرتبط