۵ پاسخ

خود بهداشت میگه کی بیارید رو کارت واکسن هم نوشته جدیدا

من دو ماهگی بردم تا ۴ ماهگی دیگه نمیبرم

من ۴ماهگی بردم

3 ماهگی لازم نیست

بنظرم لازم نیست من نبردم، خود به بهداشت میگه چهارماهگی

سوال های مرتبط