مدل بطری امپرازول بگیر یه بطری اب با طعم میوه داره با یدونه پودر خیلی خوبم توش حل میشه یکماه قابل استفادس خیلی ام تاثیر داره برای بچه داروخونه بگی کیدیزول بهت میدن
ببین پسر من از ماه اول تا الان داره امپرازول میخوره تجربه من میگه این پودر اصلا خوب نیست چون داخلش یه دونه دونه هایی میمونه که اصلا حل نمیشه حال بچه رو بهم میزنه نتیجه خوبی ام نمیده
دکتر بهت نگفت ؟ب من گفت نصف پودر تو ۷سی سی اب ناشتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.