۲۵ پاسخ

والا پسر من فقط با شیر خوردن می‌خوابه اونم شیر مادر ،امکان نداره رو پا یا تو بغل بخوابه من نباشم محاله بخوابه

همه اینایی ک گفتی

یا رو تاب یا کریر یا رو پا

تصویر

داخل گهواره

روپا.بعضی اوقات محدود خودش خوابش میبره

رو بالشی که رو پام میزارم

رو پا

بچه‌ی من روپا وبغلم گاهی هم خودش زمین میخواب۶

رو پام گاهی شاید دوسه بار تو بغلم راه رفتم تاخوابش ببره

بیشتر مواقع تو تاب بعضی وقتام رو پا

همش😂

رو پا بیشتر

انواع روش های ممکن

روپامیخوابه

فقط رو پا میخوابه حتی ماشین هم باشم باید بندازم رو پام بخوابه😢

همشون

روپا.

معمولا رو پا میخابونم ولی چند باری شده کنارش دراز کشیدم وخودش خابیده

تازگیا تا رو پام نباشه نمیخوابه

من دخترم فقط دو جور میخابه یکی بلند میشم راه میرم سینه مو میدم میخابه یا هم رو پا میخابه

کریر، گهواره، روپا، راه میبرم
یبار چادرهم گذاشتیمش

هر کدوم ک راحت بخابه همونو انجام میدیم😂😂

رو پا 😒

هیچ کدوم
ممه میدم 😅

زیر سینه خواب میره دیگه میزارمش رو پام تکون میدم خوابش سنگین شد تو پش بند میزارمش

سوال های مرتبط

مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی