۱۰ پاسخ

من سه رور مونده و هیچ علائمی ندارم جز نبض زدن شکمم

من ولی برامن از ۳روز بعد تخمک گذاری سینه هام درد گرفته الان تقریبا دوساله ک من سینه درد قبل قاعدگی ندارم سینه سمت چپم بیشتر درد داره درد ک نه سنگین شده بعد سینه چپم انگار ی چیزی توش مثله کرم میلوله قشنگ حسش میکنم تا بهش دست میزنم نوک سینم میزنه بیرون .زیر شکمم منقبض میشه وتیر میکشه دردای شدید پریودی هم از امروز شروع شده راهنمایی کنید توروخدا

7روزدیگه موعدمه. سوزش اطراف ناف. نبضای زیرشکم. حالت تهوع کم. معده درد. کمردرد. دندون درد. بزرگ شدن شکم قسمت رحم. دردلگن.

۱۲ ذوز دیگه موعدمه 😅

من ولی هیییییچییییی ندارم فقط گاهی کمر درد

من ۶روز مونده به موعودم هیچ علائمی ندارم
جز ترشح و هر ازگاهی زیره شکمم تیر میکشه

من ۵ روز دیگ موعدمه بدنم کوفته س طرف بیرونی سینهام درد میکنه و حس میکنم سنگین شده حین رابطه طرف چپ تخمدانم تیر کشید درد لگن و پا درد و کمر درد🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🥴

من ۵ روز دیگ موعدمه علائمم مثل پریود نیست سمت راست و چپ شکمم تیر میکشه کمر درد دارم و دور نافم درد میکنه...ولی مثل هرماه که پریود میشم لکه بینی م شروع شده

من ۳ روز دیگ موعدمه
علائم خاصی ندارم ، یا درواقع بهتره بگم دل نمیبندم بهشون🥲
از ۸روز مونده ب موعدم سینه درد دارم
تقریبا از ۵-۶ روز مونده ب موعدم یکم گرفتگی زیر شکمم دارم ، یکمم گرفتگی کمر داشتم ک اون دیگه رفع شد
تنگی نفس هم دارم ، تا کاری انجام میدم سریع خسته میشم و نفس کم میارم و باید مکث کنم و نفس عمیق بکشم تا جبران بشه
ولی باز حس میکنم خبری نیست 🥲

من ده روز دیگه موعودمه ولی اصلا علائم ندارم یعنی این ماهم باردار نیستم؟

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری