شیر خشک نان خوبه یانه ؟
وزن میده طعمش خوبه؟

۱ پاسخ

طعمش خوبه
ولی وزنگیری شیرخشک تا شش ماهگی هست از شش ماهگی دیگه وزنگیری بچه به تغذیه اش هست و شیرخشک فقط حکم تامین اب رو داره براش و هیچ برند شیرخشکی به تنها از شش ماهگی باعث وزنگیری نمیشه☺️

سوال های مرتبط