۶ پاسخ

عزيزم همسرت ٩ماه بارداري و دوره نقاهت بعد از اونو نگهداري از دو تا بچه رو قرار نيست گردن بگيره ببين اگه خودت اوكي هستي.و توان بدنيشو داري و از لحاظ مالي مشكلي نداري و اعصابت به هم نميريزه و بچه اولت دچار كمبود نميشه تو اين سن كم بچه بيار جسارتا

اصلانمیدونم کیت چیه وچجوری استفاده میشه لطفاراهنمای کنین

آره مثبته میخوای بچه دوم

کیت برا چی گذاشتی مگه اقدام به بارداری داری ؟

دوتا خط همرنگ بشه بهترین زمان تخمک گذاریه

مثبته
یعنی زمان تخمک گذاریت

سوال های مرتبط

مامان یه گل پسر مامان یه گل پسر ۱۴ ماهگی
مامان ژیوان رضا محمدی مامان ژیوان رضا محمدی ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۶ ماهگی