عزيزم همسرت ٩ماه بارداري و دوره نقاهت بعد از اونو نگهداري از دو تا بچه رو قرار نيست گردن بگيره ببين اگه خودت اوكي هستي.و توان بدنيشو داري و از لحاظ مالي مشكلي نداري و اعصابت به هم نميريزه و بچه اولت دچار كمبود نميشه تو اين سن كم بچه بيار جسارتا
اصلانمیدونم کیت چیه وچجوری استفاده میشه لطفاراهنمای کنین
آره مثبته میخوای بچه دوم
کیت برا چی گذاشتی مگه اقدام به بارداری داری ؟
دوتا خط همرنگ بشه بهترین زمان تخمک گذاریه
مثبته
یعنی زمان تخمک گذاریت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.