اره منم از هفته شماست هی دارم میگم دیگه چیزی نمونده فقط دو ماه مونده
و هنوزم دارم میگم فقط دوماه مونده
من گیر کردم تو این دوماهه آخر😂
همین دوماه ب اندازه ۲ سال برات میگذره
خیلی موندع هنوز
عاشق این حجم از مثبت نگریت شدم😂😂
من ۵۴ روز مونده دهنم صاف شده
من دوهفته ام مونده اصلا خیالم نیست چون این روزای اخر هرروزش ی سال میگذره،شماهنوز وقت داری تا زایمان
،من هرچی نزدیک تر میشدیم بیشتر استرس میگرفتم ولی لعنتی رد نمیشه دیدم دارم نابود میشم زدم در بیخیالی
برامن اصلانمیگذره
دلم میخوادزودبغلش کنم دیگ🥲🥲
برا من 53 روز
ان شاالله زود و راحت بگذره برات
واسه منم ۴۱ روز مونده
اِه خانم گل تازه اول راهی:]بذار بیوفتی توی ماه سه..هرروزش سی روز میگذره🦦❤️بنده اینقد گریه زاری کردم و روزشماری کردم تا دایان طلا آسی شد و ۳۵هفته اومد.
نه بابا خیلی دیگه مونده
عزیزم طبق تجربه کلا طعم مادرشدنو بگاییاشو از ماه هفت متوجه میشی 🤣 درد واژن ،کمردرد، کم و زیاد شدن حرکات بچه، ترشحات، اضافه وزن، زانو درد و ... از ماه هفت به بعد هست😂 خدا کنه به خوبی بگذرونی و ماهم از خدامونه ب خوبی بگذره برات ولی جلو جلو چیزیو نگو🤣همین دوروز پیش تاپیک گذاشتم هشت ماه عالی بود یساعت بعدش بیچاره شدم از درد 😂😂😂
من دقیقا امروز هفته ۳۳ ام میگم یک عالمه مونده
تو که هفته ۲۵ ای میگی چیزی نمونده😁😁😁
انشاالله برای همه به خوشی بگذره
به ۳۰هفته که رسیدی بعدش خیلی دیر میگذره ،آدم خسته میشه
فک میکنی چیزی نمونده ادم پیر میشه تا بگذره
وااای برا من ۱۸روز موندع مث ی سال داره میگذره
به هفته ۳۰ که برسی میبینی که بقیه ش مثل لاکپشت میگذره
هنوز وسط راهی
فکرمیکنی هنوز مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.