۴ پاسخ

واسه من خوب بود.خداکنه همیشه اینجوری باشه دیگه

خیلییییی

من درد نداشتم ولی بی حال شدم بد

من که هنوز نشدم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان عرشیا🫠 مامان عرشیا🫠 ۱۷ ماهگی