۲ پاسخ

اگه خارش و سوزش داری و‌ترشحاتت یه کم رو به سبزیه نیستاتین 1000 قرص شیافه واسه واژن فلوکونازول 180 هر سه روز یه بار فقط فراموش نکن روزاشو اون قرص واژینال که گفتم هفت شب بزار شب موقع خواب که حرکت نداری
بازم جواب نگرفتی پماد واژینال میتروندازول هفت شب اپیکاتور کن تو واژن کلکشو میکنه

قرص واژینال کلوتریمازول

سوال های مرتبط