نه اصلا من تخمکگذاری کردم تموم شد کیت مثبت نشد که نشد😂
عزیزم اون حلوا ک یکی بهت گف مامانی اونو خریدی خوب بود واقعا باردار میشیم
دکترم میگفت اصلا
به هیچی نمیشه اعتماد کرد چه برسه کیت 😐
اره اگ درست بزنی،ولی دکتر من میگ استفادع کردنش خیلی استرس میده
من با کیت باردار شدم با اقدام اول
نه
تاپیک اخرم ببین
راستش من ماه پیش زدم منفی بود ولی رفتم سونو کرد گفت تخمک گذاریته گفتم پس کیت چرا منفی .گفت ولش کن کیتو .همون یک شب در میون داشته باشی بهتره
نچچچچچچ😂😂😂
الکیه بنظرم برامن همیشه مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.