لعنت ب ابن واکسن بچم تب شدبد داره

۶ پاسخ

بچه ای منم زیاد اذیت نکرد

وای نگو من بس که اینجا همین تب ودردهارو دیدم هنوز دخترمونبردم

منم همین مشکلو دارمممم بچم رو پامععه
یکی گف گلاب و اب قاطی کن بده بخوره🙄

اگر خیلی تبش بالا بود بروفن بده
نگران نباش زود خوب میشه

شیاف بنداز در کنار استامینوفن و حتمآ با گلاب زیاد و تو آب ولرم پاشویه کن تب رو میکشه

عزیزم دستمال رو با اب نمک ولرم مرطوب کن بذر رپ شکمش روی ساق دستش کشاله رانش
پوشکش رو‌باز نگه دار
تند تند مایعات بده دیدی پایین نمیاد ببر اورژانس

سوال های مرتبط

مامان گیلدا مامان گیلدا ۲ سالگی