لعنت به واکسن ۱۸ ماهگی بچم خیلی درد داره

۸ پاسخ

دختر منم امروز زد خییلی درد داره🥲

من امروز زدم انقد گریه کرده حد نداره گفت واکسن پنج گانه نیس ،سه گانه هست یکی هم تو دست زد

من نوبتش فرداس.ولی فرداتعطیله شنبه میبرمش چندتامیزنن؟ب دست وپامیزنن؟

پسر منم یکشنبه زد درد میکنه پاش امروز انگار بیشتر شده دردش دلم میسوزه😥🥲

پاراکید دادی بهش؟
اگر تب هم نداره بده بهش حداقل دردشو اروم میکنه

وایییی خدا منم استرس دارم یماه دیگ باید دخترمنم بزنه😭😭

خیلی داغونم دلم براش میسوزه

روز اول خیلی اذیت میشه فردا خوب خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 ۱ سالگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۲ سالگی