دختر منم امروز زد خییلی درد داره🥲
من امروز زدم انقد گریه کرده حد نداره گفت واکسن پنج گانه نیس ،سه گانه هست یکی هم تو دست زد
من نوبتش فرداس.ولی فرداتعطیله شنبه میبرمش چندتامیزنن؟ب دست وپامیزنن؟
پسر منم یکشنبه زد درد میکنه پاش امروز انگار بیشتر شده دردش دلم میسوزه😥🥲
پاراکید دادی بهش؟
اگر تب هم نداره بده بهش حداقل دردشو اروم میکنه
وایییی خدا منم استرس دارم یماه دیگ باید دخترمنم بزنه😭😭
خیلی داغونم دلم براش میسوزه
روز اول خیلی اذیت میشه فردا خوب خوبه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.