۵ پاسخ

دقیقا هزاااااان لعنت به واکسن هجدماهگی منم داره کمرم و پاهام تیکتیکه مشن

مضخرف ترین واکسنی بود ک زدیم

منم باید یکشنبه بزنم تموم جونم استرسه

منم دیروز زدم دیشب پدرمو درآورد الان همش بهونه میگیره

وای دختر منم ۲۷ ام باید بزنه الانم سرما خورده سرفه شدید😭چه ماه گوهیه این ماه

سوال های مرتبط

مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 ۱ سالگی