لعنت و صد لعنت به واکسن ۱۸ ماهگی

۱۰ پاسخ

وای اره دختر من ۲۴ ساعت اول وحشت ناک اذیت شد از پا درد گرفته تا تب وحشتناک

شب اول سخته
پسر منم شب اول تب کرد

من هنوز نزدم

دقیقااااا لعنت و صد لعنت...

منم امروز زدم نمیدونم بخوابم نخوابم

الهی بگردم من از ترس نبردم هنوز

پسر من اصلا تب نکرد ولی پاش به شدت درد میکرد

دیگه خوبیش اینه اخریشه راحت میشیم از بهداشت رفتن عزا گرفتن

وای دختر منم داره نبردم بزنم ازترس

چرا تب کرده؟

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 ۱ سالگی
مامان گیلدا مامان گیلدا ۲ سالگی
مامان روشنک خانوم🥰 مامان روشنک خانوم🥰 ۲ سالگی