وای اره دختر من ۲۴ ساعت اول وحشت ناک اذیت شد از پا درد گرفته تا تب وحشتناک
شب اول سخته
پسر منم شب اول تب کرد
من هنوز نزدم
دقیقااااا لعنت و صد لعنت...
منم امروز زدم نمیدونم بخوابم نخوابم
الهی بگردم من از ترس نبردم هنوز
پسر من اصلا تب نکرد ولی پاش به شدت درد میکرد
دیگه خوبیش اینه اخریشه راحت میشیم از بهداشت رفتن عزا گرفتن
وای دختر منم داره نبردم بزنم ازترس
چرا تب کرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.