۵ پاسخ

وای خیلی اذیت یعنی ؟پسر منم این ماه باید بزنه

ینی سخته؟
من یه هفته بعد میزنم
😔

قد و وزنش خوب بود؟

منم دیروز زدم🥺

عزیزم شما زدین؟خیلی اذیته؟

سوال های مرتبط

مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان گیلدا مامان گیلدا ۲ سالگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 ۱ سالگی