لعنت به واکسن ۱۸ ماهگی😪🤒🤕😴

۵ پاسخ

عزیزم واکسنو‌ به موقع زدی یا چند روز گذشت زدی؟

من از روزی که واکسن ۱۸ ماهگی زدم بچم اسهاله ۲۰ روز و خورده ایی هست ۳ بار دکتر رفتم هیچ علائم دیگه ایی هم نداره فقط اسهاله

چند تا بود تزریقی خوراکی

چرا عزیزم؟؟
هفته ی بعد باید منم برم بزنم

وای نو ۱۴روز ذیگع باید برم بزنم

سوال های مرتبط

مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی