عزیزم واکسنو به موقع زدی یا چند روز گذشت زدی؟
من از روزی که واکسن ۱۸ ماهگی زدم بچم اسهاله ۲۰ روز و خورده ایی هست ۳ بار دکتر رفتم هیچ علائم دیگه ایی هم نداره فقط اسهاله
چند تا بود تزریقی خوراکی
چرا عزیزم؟؟
هفته ی بعد باید منم برم بزنم
وای نو ۱۴روز ذیگع باید برم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.