۵ پاسخ

واییی منم همش استرس شو دارم
بهداشتم گفت سنگینه اذیت میشه

دقیقا لعنت و تف و نفرینننپ...بد چیزیه

وای وای منم استرس گرفتتم🤕

وای ارع خیلی بدبوددخترمن تب نکردولی بخداالان بعدیه هفته پاش کمی دردمیکنه انشالله بهترمیشه

آره یکم سنگینه براشون ایشالله زود خوب میشه 🙏🙏🙏

سوال های مرتبط

مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 ۱ سالگی