۵ پاسخ

منم امروز صبح زدم پسرم خییییلی گریه میکنه اصلانم شربت نمیخوره شیاف گذاشتم براش خوابه بیدار بشه فقط گریه میکنه

تاشب مرتب استامینوفنشو بده فردا صبح انشاءالله دیگه خوبه

تا فردا بهتر میشه

عزیزم استامينوفن بروفن بهش بده

پسرم ۲۴ ساعت درد و تب داشت

سوال های مرتبط

مامان دلــــــآرا🎀 مامان دلــــــآرا🎀 ۱ سالگی
مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی