من یه ماه میدادم شوهرم مرتب نه خب چون سه ماه طول میکشه اسپرم ساخته بشه شوهرم اسپریژن و تقویتیای دیگه هم مثل عسل و سیاهدونه رو خورده برای راحت شدن خاطر خودمون چون سابقه ناباروری مردان رو دارن سریع رفتیم ازمایش اسپرم دادم که خداروشکر همه چیز نرمال بوده و منم دیگه خرنوب ندادم بهش مرتب
فقط برا مرد
میگن برای ناباروری جواب میده هم مرد هم زن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.